12 June 2011

Nasihat dari sahabat saya


Kadang-kadang saya merasa rapuh.Mahu kembali belajar seperti alam menengah dahulu daripada kehidupan yang dilalui sekarang.Tapi hidup perlu diteruskan.Jangan pernah putus asa dari rahmat tuhan.Saya amat bertuah bertemu dengan sahabat saya ini.Dia selalu menasihati saya dengan ikhlas.Walaupun nasihat dia kadang kala amat pedih untuk dibaca.Ini salah satu dari mesej beliau.Saya perlu melihatnya selalu demi mendepani kehidupan yang semakin mencabar.



1 lg sb jd tringt sb mu dk sain ng puak2 gewe n mu mgkn biasa duk dgr puak dia bual psal tina mka mu akn rasa dlm dri ksunyian,lesu,x dsyangi org n lbih2 lg akn rsa hina diri klu xdok gewe..klu bleh jgn rapat mane ng puak 2 tp jgn smpai ptus sain plk.mu kna elak diri dr duk dgr bual psal tina.jg kelih crita hak ad unsur2 cinta n lgu2 jiwa,xtaruh rmbut pjg @ botak.molek pkai sokok @ piah ats pala

8-may 05.57

terima kasih.saya sangat menyayangi beliau

1 comment:

al-ya'kub said...

bruntung la demo ad sain lgu tu...